Bubbles najaar2019

Welkom op ons bubbles najaar2019 Reislog!

Hallo en welkom op ons najaar2019 reislog!

Door o.a wat gezondheidsperikelen hebben wij besloten om dit najaar niet naar Marokko te gaan, maar om het Iberisch schiereiland(Spanje en/of Portugal) te bezoeken; Deze keer geen vooruit geplande route, de bestemming wordt van dag tot dag bepaald en we hebben geen idee over de einddatum van deze trip, het weer speelt natuurlijk ook een rol bij de bestemmings keuzes.

Gisteren bleek een koplamp niet goed te werken, bij nadere inspectie was een stekkertje onder de motorkap deels gesmolten. Het stekkertje zat op een wat lastig bereikbare plek, maar vervanging is gelukt en de koplampen werken weer naar behoren.

Gisteravond geprobeerd de camper te ontschorsen bij de RDW, dat kan normaal snel online, maar de site was in onderhoud, dus dat moest wachten tot vanmorgen. Vanmorgen echter lukte inloggen niet, volens de RDW de schuld van digiD, maar digiD werkte gewoon. De garagehouder in de buurt kon er ook niets mee, maar wist wel te vertellen dat de RDW site regelmatig niet bereikbaar was. Een postagentschap zou wel onmiddellijk kunnen ontschorsen, dus dan maar naar het dichtstbijzijnde postagentschap en toen waren we in no-time weer geregistreerd als wegenbelastingbetaler. Inmiddels waren we wel een uur verder. Vertrokken met wat regen, verder geen probleem. Net voor Parijs bleek de voorste knipperlichtunit in zijn geheel aan een kabeltje te bungelen, gelukkig ontdekt voor alles verdwenen was. De knipperlichtunit zit nu weer netjes op zijn plek.

Aan het einde van de tolweg voor Parijs, herkende de automaat ons kaartje niet, een dame van het beheer moest het probleem komen oplossen en pas toen konden we verder rijden. Inmiddels scheen wel de zon, dan ziet alles er toch anders uit. We reden de N104/A104 rond Parijs en dat ging zonder files. Daarna nog een stuk N20 door een aardig landschap om bij Orleans weer op de A10 uit te komen. Soms moet je bij het tanken ook hier vooruitbetalen, het tankstation maakte excuses dat tanken zo moet.

We hebben ons avondmaal genoten in een wegrestaurant dicht bij Futuroscope, waar we nu op de camperparkeerplaats overnachten in gezelschap van 15 Franse campers.

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden. Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je in het profiel.

wij zien je graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Martine & Thieu

Lambert

Laat je verrassen , veel plezier

Ton

Vol verwachting wacht ik op n nieuw verhaal, geniet van wat er komen gaat.

Godelive

Veel reisplezier en hopelijk voor jullie niet al te veel regen ☔

Caroline

Heel veel reisplezier lekker genieten en stuur de zon ook een beetje onze kant op ??? ik wacht weer op jullie foto's en berichtjes af zo dat ik er graag van mee mag genieten

Bart

Geniet er maar lekker van.

Nellie

Fijn dat jullie op weg zijn. Geniet er van en goede reis.